ДОСЛІДЖЕННЯ ДОСВІДУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ У МЕЖАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2023-3-177-10-14Ключові слова:
цифровізація, освітнє середовище, цифрові технології, система освіти, цифрова компетенція, цифрові навички, цифрова освіта, цифрова трансформаціяАнотація
Дана стаття досліджує «План дій ЄС на 2021–2027 роки. з переналаштування системи загальної та професійної освіти Європи для цифрової епохи», яка є частиною спільних заходів щодо подолання масштабної кризи, спричиненої пандемією covid-19. Досвід ЄС може бути корисним для розробників стратегії цифрової трансформації освітньої системи України.
Посилання
European Commission. (2019). 2nd Survey of Schools: ICT in Education. Retrieved from : https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/library/2nd-survey-schools-ict-education 041
Verbytska V., Polovko А., Byelov L. (2023) Doslidzhennya ponyattya informatsiynoyi viyny, yiyi meta ta kharakterni rysy. The 2nd International scientific and practical conference “European scientific congress” (March 20-22, 2023) Barca Academy Publishing, Madrid, Spain. Р 269-274.
European Commission. (2021). Digital Education Action Plan (2021–2027). Retrieved from : https://ec.europa.eu/education/educationin-the-eu/digital-education-action-plan_en
Bazeliuk O. (2021) Features of higher education digitalisation in the current context. Collection of scientific works "Pedagogical Innovations: Ideas, Realities, Perspectives". №2 (27), 37-43.
Vedmid P.V. (2020) Features of information and communication policy of public administration bodies in foreign countries. Scientific notes of V.I. Vernadsky Taurida National University. Series: Public administration. № 6. P. 34. DOI https://doi.org/10.32838/TNU-2663-6468/2020.6/06
Chernetsky S., Chechel A., Didenko N., Grytsyshen D., Malyshev K. (2021) Financing of e-government projects in the European union countries and Ukraine. Financial and credit activities: problems of theory and practice. No 4 (39), P. 72. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i39.238799
Shparyk O. (2022) Digital transformation of secondary education: common strategic vectors of the USA and EU countries. Ukrainian Education Journal. № 3. P. 33-43. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-3-33-43
Sukhonos V.V., Harust Y.V., Shevtsov Y.A. (2019) Digitalization of education in Ukraine: foreign experience and domestic perspective of implementation Legal horizons. №19(32). P. 79-86.
Kremen, V., Bykov, V., Liashenko, O., Lytvynova, S., Lugovyi, V., Malovanyi, Y., Pinchuk, O., & Topuzov, O. (2022). Scientific and methodological provision of digitalisation of education in Ukraine: status, problems, prospects: Scientific report to the general meeting of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine “Scientific and Methodological Support for the Digitalisation of Education in Ukraine: State, Problems, Prospects”, November 18-19, 2022. Herald of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine, 4(2), 1-49. https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4223
Tsyfrovizatsiya: perevahy ta shlyakhy podolannya vyklykiv. Rozumkiv tsentr. Retrieved from : https://razumkov.org.ua/statti/tsyfrovizatsiia-perevagyta-shliakhy-podolannia-vyklykiv
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).