ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПАРАМЕТРІВ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПРОЕКТІВ НА ЗАЛІЗНИЦІ
Array
Ключові слова:
транспортна система, міжміський пасажирський транспортний маршрут, основні параметри перевезень, ефективність, модель.Анотація
Аналіз сучасних наукових методів розрахунку відповідності пасажирських перевезень при експлуатації транспортних засобів показав, що вони недостатньо вивчені. Це обумовлює необхідність проведення експериментальних досліджень параметрів експериментальної системи і подальшого встановлення поправочних коефіцієнтів для відомих залежностей визначення відповідності пасажирів в системі. Доцільно гравітаційне моделювання кореспонденції пасажирських перевезень, як прийнятне для дослідження. Це обумовлює вплив зовнішнього середовища на кількісні показники параметрів функціонування цих систем, що обумовлено можливістю кількісної зміни параметрів, що входять в систему. При зміні параметрів розподілу пасажиропотоку між автомобільними і залізничними маршрутними мережами кількісні середні значення середньої протяжності маршруту і середньої дальності руху мережі змінюються менш ніж на 0,01%. Визначено, що зміна швидкості їзди є таким фактором, який не впливає на кількісні значення кількості переміщень в мережі, передавального відношення, середньої дальності поїздки. Водночас доведено існування поліноміальної залежності середнього коефіцієнта використання пасажиромісткості та кількості автобусів від швидкості маршрутно-мережевих поїздок. Функції перерозподілу обсягів перевезень по відношенню до будь-якого маршруту різних видів транспорту, при постійній загальній кількості переміщень, обумовлюють збільшення кількості перевезених пасажирів, транспортної роботи маршрутної мережі, середнього коефіцієнта пасажиромісткості, кількості транспортних засобів. Тому вивчення комплексного підходу до моделювання відповідності пасажирських перевезень з урахуванням певних параметрів є актуальним. Встановлено, що сучасний стан наукових підходів не повною мірою враховує взаємозв'язок елементів системи міжміських пасажирських маршрутів при розрахунку основних параметрів функціонування цієї системи. Доведено, що питання подальшого розвитку наукових підходів щодо особливостей врахування взаємного впливу кількісних характеристик елементів системи міжміських пасажирських маршрутних перевезень є актуальними та такими, що підлягають вивченню.
Посилання
2. Dolia, K., Davidich, Y., Dolia, O., Lyfenko, S., & Uhodnikova, O. (2017). Modeling of polygons of maximum passenger route transport accessibility by the example of the transport system of Ukraine. Technology audit and production reserves, 6(2 (38)), 28–33.
3. Kostiantyn, D. (2017). Variativity of the Transport System at Intercity Passenger Transport from the Demand. International Journal of Data Science and Analysis, 3(6), 77.
4. Dolya, C., Lyfenko, S., Nesterenko, S., & Vyatkin, K. (2017). Influence of features of the transport network pattern on the haul cycle length between its nodes on the example of the transport network of Ukraine. Technology audit and production reserves, 5(2 (37)), 54–58.
5. Dolya, C. (2017). Modeling of intercity passenger transportation system. Technology audit and production reserves, (2 (2)), 37–43.
6. Dolya, C. (2017). Modeling of passenger transport correspondence between regional centers in Ukraine. Technology audit and production reserves, 1(2 (33)), 44–48.
7. Galkin, A., Dolia, C., & Davidich, N. (2017). The Role of Consumers in Logistics Systems. Transportation Research Procedia, 27, 1187–1194.
8. Kostiantyn, D., Olena, D., Sergey, L., & Anastasiia, B. (2018). Management of Freight Transport Projects in Cities in Assessing Their Effectiveness. Software Engineering, 6(2), 63.
9. Galkin, A., & Dolya, C. (2017). Influencing financial flows on logistics technology solutions (case study on transportation mode selection). Prace Naukowe Politechniki Warszawskiej. Transport.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).