ЗАКОНОМІРНОСТІ ЗМІНИ ШВИДКОСТІ РУХУ НА МАРШРУТАХ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ МІСТА ХАРКОВА

Array

Автор(и)

  • О. О. Лобашов Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова http://orcid.org/0000-0002-6563-1319
  • Н. У. Гюлєв Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • К. А. Порожан Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

Ключові слова:

швидкість руху, кореляційно-регресійний аналіз, інтенсивність, довжина перегону

Анотація

 У статті розглянуто кореляційно-регресійний аналіз як метод дослідження зміни швидкості руху на маршрутах міського пасажирського транспорту в залежності від довжини перегонів та інтенсивності руху на перехрестях. Розроблені та представлені математичні моделі, що описують закономірності зміни швидкості. Отримані математичні моделі можуть використовуватися для коригування розкладу руху автобусів посезонно та  часи-пік на маршрутах міського пасажирського транспорту міста Харкова.

Біографії авторів

О. О. Лобашов, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

д.т.н., професор, завідувач кафедри

Н. У. Гюлєв, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

д.т.н, доцент

К. А. Порожан, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

cтудент

Посилання

Spirin, I.V. (2003). Organization and management of passenger road transport, 400.

Efremov, I.S., Kobozev, V.M., Yudin, V.A. (1980). Theory of urban passenger transport. High School, 535.

Artyomov, S.P. Blatnov, M. D. (1970). Passenger transportation by automobile passenger transport, 248.

Klinkovshteyn, G.I., Afanasyev, M.B. (2001) Traffic organization 5th ed., 247.

Lobashov, O. O., Prasolenko, O. V. (2011) Practicum on discipline “Organization of traffic”. O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv, 221.

Lobashov, O.O. (2010). Methodology of studying the impact of transport network on traffic flow parameters in cities. Information management system on the railway transport, 24-25.

Davydich, Yu.O., Kalyuzhny, M.V., Kush, Ye.I. (2015). Determination of the length of the runway of city urban passenger motor transport, monograph. O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv, 164.

Lobashov, O.O., Fate, V.K., Prasolenko, O.V. (2010). Modeling of the influence of the level of motorization on the efficiency of transport network operation. Bulletin of the Donetsk Academy of Automobile, 19-23.

Galkin, A., Davidich, N., Melenchuk, T., Kush, Ye., Davidich, Yu., Lobashov, O. (2018). Modelling Truck's Transportation Speed on the Route Considering Driver's State. Transportation Research Procedia, 207-215.

Lubyany, P.V. (2006). Study of the laws of time spending by passengers when using the city transport: studies. Benefit, 92.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-25

Як цитувати

Лобашов, О. О., Гюлєв, Н. У., & Порожан, К. А. (2019). ЗАКОНОМІРНОСТІ ЗМІНИ ШВИДКОСТІ РУХУ НА МАРШРУТАХ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ МІСТА ХАРКОВА: Array. Комунальне господарство міст, 1(147), 42–45. вилучено із https://khgts.kname.edu.ua/index.php/khgts/article/view/5350

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>