ВИЗНАЧЕННЯ КІЛЬКОСТІ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ПРИ КРОС-ДОКІНГУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ТА ОБМЕЖЕНОСТІ РЕСУРСІВ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2025-1-189-475-481Ключові слова:
вантаж, транспортні засоби, витрати, крос-докінг, складАнотація
У статті запропонована методика визначення кількості необхідних транспортних засобів, які забезпечують ефективне виконання операцій з крос-докінгу на терміналах та складах в умовах невизначеності та обмеженості ресурсів, яка враховує мінімізацію вартості обслуговування вантажних автомобілів та штрафних санкцій.
Посилання
Аналіз ринку логістики в Україні у 2024 році. https://www.impulse-consulting.com.ua/analiz-rynku-logistyky-v-ukrayini-u-2024-roci/
Kalinichenko, O., & Sevidova, V. (2024). Improvement of warehouse technology in international freight transportation. Municipal economy of cities, 6(187), 302–307. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-6-187-302-307
Kalinichenko, O., & Pavlenko, O. (2023). Methodology for determining the rational technology for moving goods in the warehouse. Municipal economy of cities, 6(180), 231–236. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2023-6-180-231-236
Huayhua Machaca, K., Manchego Pacco, P., Pro Aragón, M. S., Villegas Calla, A. S., & Zapata Chávez, J. (2025). Cross docking as a logistics strategy. Analysis on Nacex, FedEx and Maersk. Región Científica. https://doi.org/10.58763/rc2025388
Battarra, I., Accorsi, R., Lupi, G., Manzini, R., & Sirri, G. (2022). Location-allocation problem in a multi-terminal cross-dock distribution network for palletized perishables delivery. Transportation Research Procedia, 67, 172–181. https://doi.org/10.1016/j.trpro.2022.12.048
Castellucci, P. B., Costa, A. M., & Toledo, F. (2021). Network scheduling problem with cross-docking and loading constraints. Computers & Operations Research, 132, 105271. https://doi.org/10.1016/j.cor.2021.105271
Smith, A., Toth, P., Bam, L., & van Vuuren, J. H. (2022). A multi-tiered vehicle routing problem with global cross-docking. Computers & Operations Research, 137, 105526. https://doi.org/10.1016/j.cor.2021.105526
Torbali, B., & Alpan, G. (2023). A Multi-Agent-Based Real-Time Truck Scheduling Model for Cross-Docking Problems with Single Inbound and Outbound Doors. Supply Chain Analytics, 100028. https://doi.org/10.1016/j.sca.2023.100028
Chargui, T., Bekrar, A., Reghioui, M., & Trentesaux, D. (2020). Scheduling trucks and storage operations in a multiple-door cross-docking terminal considering multiple storage zones. International Journal of Production Research, 1–25. https://doi.org/10.1080/00207543.2020.1853843
Monemi, R. N., & Gelareh, S. (2022). Dock assignment and truck scheduling problem; consideration of multiple scenarios with resource allocation constraints. Computers & Operations Research, 106074. https://doi.org/10.1016/j.cor.2022.106074
Shahmardan, A., & Sajadieh, M. S. (2020). Truck scheduling in a multi-door cross-docking center with partial unloading – Reinforcement learning-based simulated annealing approaches. Computers & Industrial Engineering, 139, 106134. https://doi.org/10.1016/j.cie.2019.106134
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).