ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТРАНСПОРТНОГО ПРОЦЕСУ РОЗВЕЗЕННЯ ТАРНО-ШТУЧНИХ ВАНТАЖІВ З УРАХУВАННЯМ ВПЛИВУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Array
Ключові слова:
транспортний засіб, «зовнішні» витрати, загальна собівартість перевезення вантажу, екологія, складові «зовнішніх» витрат, організація транспортного процесу.Анотація
У статті розкривається тема ефективності організації транспортного процесу розвезення тарно-штучних вантажів. Так, було запропоновано при розрахунках собівартості перевезення вантажу взяти до уваги вплив «зовнішніх» факторів на цей показник. Тому до значення загальної вартості перевезення 1 т вантажу береться до уваги собівартість перевезення та значення «загальних» витрат. Враховуючи досліджувані значення витрат, зміниться пріоритетність вибору транспортного засобу. Тож, важливими факторами буде пальне, що спричиняє менші викиди, більша вантажопідйомність тощо.
Посилання
2. Taler, R. (2012). Implementing urban traffic control programs on a national scale: Good governance through the Austrian program klima:aktiv mobil. Sustainable Development of Urban Transport Systems: Challenges and Opportunities. [in Russian]
3. Lynnyk, І., Vakulenko, K., Shille, N., Katasonova, N. (2020). State of atmospheric air in Kharkiv and Kharkiv Region. Municipal economy of cities, 6(159), 29–35. [in Ukrainian] DOI: https://doi.org/10.33042/2522-1809-2020-6-159-29-35
4. Beketov, V., Yevtukhova, G., Lomakina, O. (2016). Analysis and assessment of the air pollution level of Kharkiv. Man and environment. Issues of neoecology, 3–4(26), 97–103. [in Ukrainian]
5. Chornopyska, N.V. (2008). Methodical approaches to evaluating the logistics activities of the enterprise. Bulletin of Lviv Polytechnic National University, 623, 265–271.
6. Nerush Yu.M. (1990). Supply and transport: (Effective interaction). Economic, Moscow. [in Russian]
7. Bloshkіna D.A. (2019). Routing of cargo transportation in transport systems. Proceedings of XIII conf. Science - the first steps. Mariupol, 22–26 Apr., 2019. [in Ukrainian]
8. Savin, V.I. (2004). Transportation of goods by road transport. Reference manual 2nd ed. Publishing house "Business and Service", Moscow. [in Russian]
9. Vorkut, A.І. (1986). Freight road transport. Vishcha shkola Golovnoe izdatel`stvo, Kyiv. [in Russian]
10. Banister, D. (2008). The sustainable mobility paradigm. Transport policy, 15(2), 73–80.
11. Korzhenevych, A., Dehnen, N., Bröcker, J., etc. (2014). Update of the Handbook on External Costs of Transport, Final Report. European Commission DG Mobility and Transport.
12. Shiftan, Y., Kaplan, S., Hakkert, S., (2003). Scenario building as a tool for planning a sustainable transportation system. Transportation Research Part D: Transport and Environment, 8(5), 323–342.
13. Cherkesov, A.G. (2003). Economic theory. Mathematical models. Tutorial. Izdatel`stvo SPbGPU. [in Russian]
14. Nefyodov, V., Pavlenko, O. (2021). Modeling the lot cargoes transportation system in cities. Municipal economy of cities, 1(161), 187–190. DOI: https://doi.org/10.33042/2522-1809-2021-1-161-187-190
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).