ОПЕРАТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ ПРОЦЕСУ ТРАНСПОРТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ БОЙОВИХ ЛІТАКІВ НА ЛЕТОВИЩАХ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2022-4-171-173-178Ключові слова:
оперативне планування, бойові літаки, транспортне обслуговування, алгоритмАнотація
У статті формалізовано процес оперативного планування обслуговування бойових літаків для технічного обслуговування, заправки паливом та боєкомплектом. Побудовано алгоритм визначення оптимальної кількості транспортних ресурсів, в якому враховані умови підготовки бойового літака (нормальні, попередня підготовка та інші), впливу зовнішніх природних умов (температура, пора доби), зміну нормативних значень визначених ресурсів.
Посилання
Novichonok S.M., Babich O.V. & Terentyeva I.V. (2020). Problems of standardization of aerodrome-technical support of the state aviation of Ukraine and ways of their solution in the conditions of interaction with NATO and international integra-tion. Weapons systems and military equipment. 2(62), 24-34.
Mariza Tsakalerou, Dauren Nurmaganbetov, Nurtay Beltenov (2022) Aircraft Maintenance 4.0 in an era of disrup-tions, Procedia Computer Science, Volume 200, Pages 121-131.
Boris Safoklov, Denis Prokopenko, Yury Deniskin, Mikhail Kostyshak (2022) Model of aircraft maintenance repair and overhaul using artificial neural networks, Transportation Research Procedia, Volume 63, Pages 1534-1543.
Darren Prescott, John Andrews (2010) Modelling the Use of Maintenance to Minimise Aircraft Service Disruption, IFAC Proceedings Volumes, Volume 43, Issue 3, Pages 44-49.
Salah Albakkoush, Emanuele Pagone, Konstantinos Salonitis (2021) An approach to airline MRO operators planning and scheduling during aircraft line maintenance checks using discrete event simulation, Procedia Manufacturing, Volume 54, Pages 160-165.
Beliën, J., Demeulemeester, E., De Bruecker, P., Van den Bergh, J., & Cardoen, B. (2013). Integrated staffing and scheduling for an aircraft line maintenance problem. Computers & Operations Research, 40(4), 1023-1033.
Eltoukhy, A.E.E., Wang, Z.X., Chan, F.T.S. & Chung, S.H. (2018). Joint optimization using a leader–follower Stackelberg game for coordinated configuration of stochastic operational
aircraft maintenance routing and maintenance staffing. Com-puters & Industrial Engineering, 125, 46-68.
Ma, H-L., Sun, Y., Chung, S-H. & Chan, H.K. (2022). Tackling uncertainties in aircraft maintenance routing: A review of emerging technologies. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 164, 102805.
Díaz-Madroñero, M., Peidro, D., & Mula, J. (2014). A fuzzy optimization approach for procurement transport operational planning in an automobile supply chain. Applied Mathematical Modelling, 38 (23), 5705-5725.
Kalinichenko, O., Nefyodov, V., & Pavlenko, O. (2018). Optimization of the operative planning task for freight trans-portation on motor transport. Municipal economy of cities, 142, 108-113.
Kopytkov, D., Pavlenko, O. & Kalinichenko, O. (2018). A technique to determine the optimum package of logistic services provided by the transport and logistics centre. Modern Management: Logistics and Education. Monograph. 150-157.
Nagornyy, Y., Kalinichenko, O. & Pavlenko, O. (2021). Model of operation of combat aircraft ground transportation service systems. Municipal economy of cities, 166, 211-216.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).